Elektrické a motorové kosačky
- DOLMAR
- VIKING
- WERCO

Krovinorezy a vyžínače
- DOLMAR
- STIHL
- WERCO

Elektrické a motorové píly
- DOLMAR
- STIHL
- WERCO

Malotraktory
- ŠUPA

Rotavátory a kultivátory
- INDUSTRIA
- WERCO

Elektrocentrály a čerpadlá
- HITACHI
- WERCO

Elektronáradie
- HITACHI
- MAKITA
- STAYER
Rosiče a postrekovače
- DOLMAR
- STIHL
- WERCO

Snehové frézy
- WERCO

Tlakové umývačky
- DOLMAR
- STIHL
- WERCO

Plotostrihy
- DOLMAR
- STIHL
- WERCO

Závlaha
- CLABER

Náradie
- CORONA
- FISKARS
   Úvod | O firme | Kontakty | E-shop | Ako nakupovať | Obchodné podmienky

1. Objednávka a uzatvorenie zmluvy
--------------------------------------------------------------------------------
Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu Agrofoxprofi.sk sú pre obe zmluvné strany záväzné. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s tymito nákupnými i  reklamačnými  podmienkami.
Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky.
Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho zákazníka a jej prijatím na strane predávajúceho.

 2. Dodacie podmienky
--------------------------------------------------------------------------------
Predávajúci sa zaväzuje:- dodať kupujúcemu druh a množstvo  objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky
- dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy
Predávajúci nezodpovedá za:
- oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou.
- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
- za poškodenie zásielky zavinené poštou,  resp. prepravnou spoločnosťou
- prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok
Kupujúci sa zaväzuje:- objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov
- zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky
V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.
Predávajúci je oprávnený v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) predovšetkým pri cene vyššej ako 1500,- €, žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.

3. Dodacie lehoty
--------------------------------------------------------------------------------
Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Priemerná doba expedície nášho tovaru sa pohybuje v rozmedzí 2 až 5 pracovných dní od objednávky. Pri tovare ktorý nie je skladom Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne zmeniť objednávku.

 4. Ceny tovaru
--------------------------------------------------------------------------------
Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.
Všetky ceny sú vrátane 20% dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné.
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke alebo je zaslaná na e-mail zákazníka v elektronickej podobe, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.

5. Platby za tovar
--------------------------------------------------------------------------------
Objednaný tovar zasielame expresnou službou na adresu udanú zákazníkom v objednávke.
Za tovar možno zaplatiť nasledovnými spôsobmi:
   - pri preberaní zásielky v hotovosti (kuriérovi)
   - elektronickou platbou na účet v banke. (proforma faktúra)
   - Na splátky
  
6. Ceny za dopravu tovaru:
--------------------------------------------------------------------------------
   - EXPRESNÁ PREPRAVA - cena sa vypočíta automaticky podľa hmotnosti. 
       0 -   15 kg je cena 6,61 Eur s DPH (kuriérska preprava)
     16 -   35 kg je cena 8,70 Eur s DPH (kuriérska preprava)
     36 -   50 kg je cena 11,65 Eur s DPH (kuriérska preprava)
     51 -   75 kg je cena 16,60 Eur s DPH (kuriérska preprava)
     76 - 100 kg je cena 21,34 Eur s DPH (kuriérska preprava)
     101-150 kg je cena 34,36 Eur s DPH (kuriérska preprava)
     151-300 kg je cena 50,95 Eur s DPH (kuriérska preprava)


   - Osobný odber (po dohode : tel. +421 910 319 391 )

Uvedené ceny platia pre Slovenskú republiku.

7. Zrušenie objednávky
--------------------------------------------------------------------------------
Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 2 hodín od jej odoslania. (Po 2 hodinovej dobe prevádzkovateľ začne objednávku vybavovať). Zrušenie objednávky nám zašlite na naš e- mail, obratom Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.

8. Vrátenie tovaru
--------------------------------------------------------------------------------
Podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vráriť bez udania dôvodu najneskôr do 7 pracovných dní od jeho prevzatia. Tovar je potrebné vrátiť na adresu sídla spoločnosti v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky nepríjmame. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru.

9. Reklamačný poriadok
--------------------------------------------------------------------------------
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo z pošty,  na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zakazník právo na odstránenie vzniklej vady. V prípade, že vada tovaru je  neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zakazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo  vráteniu  cenového rozdielu.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- prepätím, napr. pri údere blesku
- pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- mechanickým poškodením-  roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúcí bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcím.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
Predávajúcí upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.





Štatistika

By RMB IT Outsourcing © 2008-2014